۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

رضایی خبر داد:

تیم مچ اندازی ملایر قهرمان مسابقات مچ اندازی استان همدان شد

تیم مچ اندازی ملایر قهرمان مسابقات مچ اندازی استان همدان شد

همدان-مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم مچ اندازی ملایر با کسب هفت مدال طلا، شش مدال نقره و سه مدال برنز در اوزان مختلف، در رده سنی بزرگسالان و جوانان قهرمان مسابقات مچ اندازی استان همدان شد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان همدان اظهار داشت: این مسابقات با شرکت تیم های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن، بهار، اسد آباد و قهاوند در سالن فرهنگسرای شهید مدنی شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران ملایری با درخشش خود در این مسابقات هفت مدال طلا، شش مدال نقره و سه مدال برنزدر اوزان مختلف کسب کرده و  در رده سنی بزرگسالان و جوانان برسکوی نخست این مسابقات ایستادند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به بازدید از هیئت های ورزشی شهر سامن گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مسابقات کشتی، والیبال و کاراته به میزبانی سامن برگزار می شود.

رضایی عنوان کرد: در این دیدار ضمن بررسی وضعیت ورزش و موقعیت هیئت های ورزشی و همچنین بررسی مشکلات ورزش شهر سامن، در خصوص کمک به ورزش سامن تصمیماتی گرفته شد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان ملایر و شهرداری سامن کمک هایی در اختیار هیئت های ورزشی این شهر قرار خواهند داد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به دیدار مسئولان ملایر با پهلوان و قهرمان باستانی این شهرستان گفت: معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان و تعدادی از معتمدین ورزش ملایر به اتفاق به دیدار سید سجاد موسوی قهرمان و پهلوان چندین دوره ورزش باستانی کشور رفتند.

رضایی عنوان کرد: در این دیدار فرماندار ملایر ضمن دیدار با خانواده موسوی در تبیین بحث پهلوانی و قهرمانی ورزشکاران مطالبی را بیان کرده و در پایان نیز به این قهرمان و پهلوان ملایری لوح تقدیر و یک عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.

وی با اشاره به این قهرمان باستانی ملایری گفت:  سید سجاد موسوی از سوی فدراسیون پهلوانی و زور خانه ای کشور برای شرکت در اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای دعوت شده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: این اردو تا ۱۰ بهمن ماه در زورخانه شهید فهمیده تهران برگزار می شود.

کد خبر 2474725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha